ból mięśni

Bóle mięśniowe mogą mieć różną przyczynę. Uszkodzenia, zapalenia lub naciągnięcia są często spotykaną przyczyną. Ból mięśniowy może być miejscowy lub dawać objawy nie tylko w miejscu przyczyny. Ważne jest określenie rodzaju urazu oraz działanie jak najbardziej dostosowane do pacjenta. W bólach mięśniowych ważne jest działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne. Masaż oraz fizykoterapia są najlepszą formą leczenia zachowawczego.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia

Masaż

Masaż poprzeczny

Wykonuje się prostopadle do przebiegu włókien mięśniowych, jego główny efekt to działanie przeciwbólowe albo przeciwzapalne

Masaż funkcyjny

Charakteryzuje się tym, że wskutek jednoczesnego ucisku mięśnia i jego rozciągnięcia dochodzi do ruchu w stawie. Masaż ten zmniejsza tkliwość tkanek miękkich oraz poprawia ich mobilność.

Masaż całego kręgosłupa

Wykonywany w naszym gabinecie opiera się na technikach masażu klasycznego oraz technik terapii manualnej. Masaż trwa około 30-40minut i skupia się na częściach lędźwiowej oraz szyjnej kręgosłupa.

Drenaż limfatyczny

Jest to masaż polegający na poprawie odpływu chłonki i zalegających płynów. Czas trwania zabiegu 20 minut. Często łączy się go z aplikacją kinezjotaping.

Subskrybuj RSS - ból mięśni