ból mięśni

Bóle mięśniowe mogą mieć różną przyczynę. Uszkodzenia, zapalenia lub naciągnięcia są często spotykaną przyczyną. Ból mięśniowy może być miejscowy lub dawać objawy nie tylko w miejscu przyczyny. Ważne jest określenie rodzaju urazu oraz działanie jak najbardziej dostosowane do pacjenta. W bólach mięśniowych ważne jest działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne. Masaż oraz fizykoterapia są najlepszą formą leczenia zachowawczego.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia Mięśniowo-Powięziowa

Powięź zbudowana jest z tkanki łącznej. Otacza ona i zespaja każą komórkę ciała ze sobą. Nadaje mu kształt, determinuje naszą postawę i daje podparcie. Jest naszym "skafandrem". Jest również drogą przewodzącą dla układu nerwowego. Powięź powierzchowna znajduje się pod skórą natomiast powięź głęboka otacza mięśnie, ścięgna narządy wewnętrzne. Tworzy ona wielką sieć łączącą ze sobą nawet odległe od siebie struktury. Jeśli w jednym punkcje pojawi się nacisk lub zwiększone napięcie nie pozostanie to bez wpływu na sąsiednie struktury.

Terapia mięśniowo-powięziowa jest terapią polegającą na rozciąganiu powięzi. Czas terapii oraz siłę jakiej używa terapeuta wyznacza organizm pacjenta. Terapia nie jest masażem, ale może byc wprowadzeniem do masażu. Daje bardzo dobre efekty i nadaje się dla pacjentów w każdym wieku.

Terapia Manualna

Subskrybuj RSS - ból mięśni