ból głowy

Z punktu widzenia fizjoterapeuty, pierwsza wizyta pacjenta zawsze wiąże się z obszernym wywiadem. Jednym z pytań jest : Czy miewa Pan/Pani bóle głowy? To pytanie jest bardzo istotne w przypadku, gdy pacjenci trafiają z podowu dolegliwości ze strony odcinka szyjneg kręgosłupa. Istotną informacją jest lokalizacja bólu głowy. Czy jest to ból jednostronny, obustronny, promieniujący, pulsujący, czy jest to ból stały czy ból o charakterze migrenowym. Czy towarzyszą mu szumy uszne, omdlenia, zaburzenia widzenia? Gdy wywiad i badanie dają niepokojące objawy pacjent zawsze odsyłany jest do neurologa. W innym przypadku należy zając się kręgosłupem szyjnym zwłaszcza jego górną częścią. Rozluźnienie mięśniowe, trakcje i odpowiednie cwiczenia często przynoszą szybką ulgę.

INDYBA- INNOWACJA W REHABILITACJI.Zapraszamy do testowania wysokoskutecznej terapii

Rehabilitacja z INDIBA activ koncentruje się na przyspieszeniu naturalnych procesów naprawczych tkanek. Pacjent w bezpieczny sposób odzyskuje sprawność tak szybko jak tylko to jest możliwe. Zarówno w ostrych jak i przewlekłych patologiach, podstawowy cel leczenia jest skoncentrowany na zmniejszeniu bólu i stanu zapalnego oraz przyśpieszeniu procesu gojenia poprzez działanie opatentowanego systemu Proionic®.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia Mięśniowo-Powięziowa

Powięź zbudowana jest z tkanki łącznej. Otacza ona i zespaja każą komórkę ciała ze sobą. Nadaje mu kształt, determinuje naszą postawę i daje podparcie. Jest naszym "skafandrem". Jest również drogą przewodzącą dla układu nerwowego. Powięź powierzchowna znajduje się pod skórą natomiast powięź głęboka otacza mięśnie, ścięgna narządy wewnętrzne. Tworzy ona wielką sieć łączącą ze sobą nawet odległe od siebie struktury. Jeśli w jednym punkcje pojawi się nacisk lub zwiększone napięcie nie pozostanie to bez wpływu na sąsiednie struktury.

Terapia mięśniowo-powięziowa jest terapią polegającą na rozciąganiu powięzi. Czas terapii oraz siłę jakiej używa terapeuta wyznacza organizm pacjenta. Terapia nie jest masażem, ale może byc wprowadzeniem do masażu. Daje bardzo dobre efekty i nadaje się dla pacjentów w każdym wieku.

Terapia Manualna

Subskrybuj RSS - ból głowy