ból głowy

Z punktu widzenia fizjoterapeuty, pierwsza wizyta pacjenta zawsze wiąże się z obszernym wywiadem. Jednym z pytań jest : Czy miewa Pan/Pani bóle głowy? To pytanie jest bardzo istotne w przypadku, gdy pacjenci trafiają z podowu dolegliwości ze strony odcinka szyjneg kręgosłupa. Istotną informacją jest lokalizacja bólu głowy. Czy jest to ból jednostronny, obustronny, promieniujący, pulsujący, czy jest to ból stały czy ból o charakterze migrenowym. Czy towarzyszą mu szumy uszne, omdlenia, zaburzenia widzenia? Gdy wywiad i badanie dają niepokojące objawy pacjent zawsze odsyłany jest do neurologa. W innym przypadku należy zając się kręgosłupem szyjnym zwłaszcza jego górną częścią. Rozluźnienie mięśniowe, trakcje i odpowiednie cwiczenia często przynoszą szybką ulgę.

Biorezonans

INDYBA- INNOWACJA W REHABILITACJI.Zapraszamy do testowania wysokoskutecznej terapii

Rehabilitacja z INDIBA activ koncentruje się na przyspieszeniu naturalnych procesów naprawczych tkanek. Pacjent w bezpieczny sposób odzyskuje sprawność tak szybko jak tylko to jest możliwe. Zarówno w ostrych jak i przewlekłych patologiach, podstawowy cel leczenia jest skoncentrowany na zmniejszeniu bólu i stanu zapalnego oraz przyśpieszeniu procesu gojenia poprzez działanie opatentowanego systemu Proionic®.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia

Masaż

Masaż poprzeczny

Wykonuje się prostopadle do przebiegu włókien mięśniowych, jego główny efekt to działanie przeciwbólowe albo przeciwzapalne

Masaż funkcyjny

Charakteryzuje się tym, że wskutek jednoczesnego ucisku mięśnia i jego rozciągnięcia dochodzi do ruchu w stawie. Masaż ten zmniejsza tkliwość tkanek miękkich oraz poprawia ich mobilność.

Masaż całego kręgosłupa

Wykonywany w naszym gabinecie opiera się na technikach masażu klasycznego oraz technik terapii manualnej. Masaż trwa około 30-40minut i skupia się na częściach lędźwiowej oraz szyjnej kręgosłupa.

Drenaż limfatyczny

Jest to masaż polegający na poprawie odpływu chłonki i zalegających płynów. Czas trwania zabiegu 20 minut. Często łączy się go z aplikacją kinezjotaping.

Subskrybuj RSS - ból głowy