ból biodra

Ból ze strony stawu biodrowego jest dosyć częstym zjawiskiem, a przyczyn jego powstania jest wiele.  Jedną z przyczyn dolegliwości są przeciążenia oraz powtarzające sie mikrourazy tkanek miękkich otaczających staw biodrowy. Inna przyczyną dolegliwości w obrębie biodra może być dyskopatia odcinka lędźwiowego kręgosłupa z promieniowaniem bólu do biodra. W celu zdiagnozowania przyczyn dolegliwości bólowych zapraszamy na wizytę do Gabinetu Fizjoterapii Kinesis. Zapewniamy indywidualne podejście oraz profesjonalny dobór ćwiczeń i zabiegów z zakresu fizykoterapii.

INDYBA- INNOWACJA W REHABILITACJI.Zapraszamy do testowania wysokoskutecznej terapii

Rehabilitacja z INDIBA activ koncentruje się na przyspieszeniu naturalnych procesów naprawczych tkanek. Pacjent w bezpieczny sposób odzyskuje sprawność tak szybko jak tylko to jest możliwe. Zarówno w ostrych jak i przewlekłych patologiach, podstawowy cel leczenia jest skoncentrowany na zmniejszeniu bólu i stanu zapalnego oraz przyśpieszeniu procesu gojenia poprzez działanie opatentowanego systemu Proionic®.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia Manualna