ból biodra

Ból ze strony stawu biodrowego jest dosyć częstym zjawiskiem, a przyczyn jego powstania jest wiele.  Jedną z przyczyn dolegliwości są przeciążenia oraz powtarzające sie mikrourazy tkanek miękkich otaczających staw biodrowy. Inna przyczyną dolegliwości w obrębie biodra może być dyskopatia odcinka lędźwiowego kręgosłupa z promieniowaniem bólu do biodra. W celu zdiagnozowania przyczyn dolegliwości bólowych zapraszamy na wizytę do Gabinetu Fizjoterapii Kinesis. Zapewniamy indywidualne podejście oraz profesjonalny dobór ćwiczeń i zabiegów z zakresu fizykoterapii.

INDYBA- INNOWACJA W REHABILITACJI.Zapraszamy do testowania wysokoskutecznej terapii

Rehabilitacja z INDIBA activ koncentruje się na przyspieszeniu naturalnych procesów naprawczych tkanek. Pacjent w bezpieczny sposób odzyskuje sprawność tak szybko jak tylko to jest możliwe. Zarówno w ostrych jak i przewlekłych patologiach, podstawowy cel leczenia jest skoncentrowany na zmniejszeniu bólu i stanu zapalnego oraz przyśpieszeniu procesu gojenia poprzez działanie opatentowanego systemu Proionic®.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia

Masaż

Masaż poprzeczny

Wykonuje się prostopadle do przebiegu włókien mięśniowych, jego główny efekt to działanie przeciwbólowe albo przeciwzapalne

Masaż funkcyjny

Charakteryzuje się tym, że wskutek jednoczesnego ucisku mięśnia i jego rozciągnięcia dochodzi do ruchu w stawie. Masaż ten zmniejsza tkliwość tkanek miękkich oraz poprawia ich mobilność.

Masaż całego kręgosłupa

Wykonywany w naszym gabinecie opiera się na technikach masażu klasycznego oraz technik terapii manualnej. Masaż trwa około 30-40minut i skupia się na częściach lędźwiowej oraz szyjnej kręgosłupa.

Drenaż limfatyczny

Jest to masaż polegający na poprawie odpływu chłonki i zalegających płynów. Czas trwania zabiegu 20 minut. Często łączy się go z aplikacją kinezjotaping.

Subskrybuj RSS - ból biodra