ból barku

Ból ze strony stawu barkowego jest dosyć częstym zjawiskiem,a przyczyn jego powstania jest wiele.  Jedną z przyczyn dolegliwości są przeciążenia oraz powtarzające sie mikrourazy tkanek miękkich otaczających staw barkowy. Inna przyczyną dolegliwości w obrębie barku może być dyskopatia odcinka szyjnego kręgosłupa z promieniowaniem bólu do barku. W celu zdiagnozowania przyczyn dolegliwości bólowych zapraszamy na wizytę do Gabinetu Fizjoterapii Kinesis. Zapewniamy indywidualne podejście oraz profesjonalny dobór ćwiczeń i zabiegów z zakresu fizykoterapii.

INDYBA- INNOWACJA W REHABILITACJI.Zapraszamy do testowania wysokoskutecznej terapii

Rehabilitacja z INDIBA activ koncentruje się na przyspieszeniu naturalnych procesów naprawczych tkanek. Pacjent w bezpieczny sposób odzyskuje sprawność tak szybko jak tylko to jest możliwe. Zarówno w ostrych jak i przewlekłych patologiach, podstawowy cel leczenia jest skoncentrowany na zmniejszeniu bólu i stanu zapalnego oraz przyśpieszeniu procesu gojenia poprzez działanie opatentowanego systemu Proionic®.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Terapia Mięśniowo-Powięziowa

Powięź zbudowana jest z tkanki łącznej. Otacza ona i zespaja każą komórkę ciała ze sobą. Nadaje mu kształt, determinuje naszą postawę i daje podparcie. Jest naszym "skafandrem". Jest również drogą przewodzącą dla układu nerwowego. Powięź powierzchowna znajduje się pod skórą natomiast powięź głęboka otacza mięśnie, ścięgna narządy wewnętrzne. Tworzy ona wielką sieć łączącą ze sobą nawet odległe od siebie struktury. Jeśli w jednym punkcje pojawi się nacisk lub zwiększone napięcie nie pozostanie to bez wpływu na sąsiednie struktury.

Terapia mięśniowo-powięziowa jest terapią polegającą na rozciąganiu powięzi. Czas terapii oraz siłę jakiej używa terapeuta wyznacza organizm pacjenta. Terapia nie jest masażem, ale może byc wprowadzeniem do masażu. Daje bardzo dobre efekty i nadaje się dla pacjentów w każdym wieku.

Terapia Manualna

Subskrybuj RSS - ból barku