Ból Kręgosłupa

Bóle kręgosłupa mają różne podłoże. Nasz gabinet specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu  schorzeń kręgosłupa.

BMG Body Muscle Gym

Trening XXI wieku tak ćwiczą gwiazdy sportu!

TRENING PERSONALNY Z WYKORZYSTANIEM METODY EMS

Body Muscle Gym(BMG) to studio fitness, które wykorzystuje nowoczesną metodą treningu jaką jest elektrostymulacja mięśni ( EMS)

Główne zalety EMS:

• Oszczędność czasu

• Budowanie masy mięśniowej

• Złagodzenie problemów z plecami

• Osiągnięcie optymalnego poziomu tkanki tłuszczowej

• Odciążenie stawów

• Zrównoważenie okładu mięśniowego

INDYBA- INNOWACJA W REHABILITACJI.Zapraszamy do testowania wysokoskutecznej terapii

Rehabilitacja z INDIBA activ koncentruje się na przyspieszeniu naturalnych procesów naprawczych tkanek. Pacjent w bezpieczny sposób odzyskuje sprawność tak szybko jak tylko to jest możliwe. Zarówno w ostrych jak i przewlekłych patologiach, podstawowy cel leczenia jest skoncentrowany na zmniejszeniu bólu i stanu zapalnego oraz przyśpieszeniu procesu gojenia poprzez działanie opatentowanego systemu Proionic®.

Na Święta podaruj swoim Bliskim zdrowie

Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na świąteczne prezenty dla swoich Bliskich, ta oferta jest dla Ciebie! Gabinet Kinesis wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom proponuje doskonałe i wygodne rozwiązanie w postaci Karty Podarunkowej. O wartości Karty Podarunkowej zadecydujecie Państwo sami, my pomożemy w doborze zabiegów.

Kartę Podarunkową można zakupić w Gabinecie Kinesis do 23 grudnia.

Serdecznie zapraszamy!

Masaż

Masaż poprzeczny

Wykonuje się prostopadle do przebiegu włókien mięśniowych, jego główny efekt to działanie przeciwbólowe albo przeciwzapalne

Masaż funkcyjny

Charakteryzuje się tym, że wskutek jednoczesnego ucisku mięśnia i jego rozciągnięcia dochodzi do ruchu w stawie. Masaż ten zmniejsza tkliwość tkanek miękkich oraz poprawia ich mobilność.

Masaż całego kręgosłupa

Wykonywany w naszym gabinecie opiera się na technikach masażu klasycznego oraz technik terapii manualnej. Masaż trwa około 30-40minut i skupia się na częściach lędźwiowej oraz szyjnej kręgosłupa.

Drenaż limfatyczny

Jest to masaż polegający na poprawie odpływu chłonki i zalegających płynów. Czas trwania zabiegu 20 minut. Często łączy się go z aplikacją kinezjotaping.

Subskrybuj RSS - Ból Kręgosłupa